kip

Zabij 10 prasat

IRC kanál (chat) Minecraft server Twitter Facebook Steam skupina YouTube kanál RSS kanál
  • Herní série
  • Současná PC
  • Retro PC
  • MMO hry
  • Hry v prohlížeči
  • Mobilní zařízení
  • Sloupky
  • Vyhledávání
  • Všechny články
  • Takhle vypadá RH
    Takhle vypadá RH
    Všechny obrázky
  • 3DS a NDS
  • Současné konzole
  • Minulá generace
  • Game Boy
  • 32-bit konzole
  • 16-bit konzole
  • 8-bit konzole
  • Pro čtenáře
  • Shoutbox
  • The Keep (3DS)
    The Keep (3DS)
    Všechna videa
    The Legend of Zelda: Four Swords
    7/10

    The Legend of Zelda: Four Swords

    První multiplayerový díl Zeldy vyšel postupně dvakrát: původně na dvojkazetě A Link to the Past & Four Swords na GBA a následně po omezenou dobu jako stahovatelný Four Swords Anniversary Edition na DSi. Obě verze jsou ale prakticky totožné s tím, že největším rozdílem je přidaný singleplayer na DSi, který ale zkrátka není ono. Jde prostě o čistě multiplayerovou záležitost.

    Poté, co se tedy vy a až tři další hráči připojíte do hry, si můžete projít větvený tutoriálový dungeon, nebo ho přeskočit a vrhnout se přímo do těch hlavních. Na mapě si smíte vybrat ze tří tématicky laděných dungeonů a po dokončení všech z nich odemknete přístup do záverečného. Není to dechberoucně dlouhá hra. I přes přítomné automatické ukládání se dá dohrát na jedno sezení.

    Samozřejmě má Four Swords i příběh, ale tentokrát ustupuje do pozadí hratelnosti víc než kdy dřív. Ta je naopak vychytaná do detailů tak, jak můžete z většiny Zeld být zvyklí. Vlastně se hraje skoro stejně s jen několika rozdíly, z kterých je na první pohled nejvíc patrný fakt, že nemáte žádný inventář a kromě meče můžete nosit jen jeden předmět, který musíte měnit za jiný (štít, sprintovací boty, skákací pláštěnka...), pokud ho chcete použít. V případech, kdy potřebujete použít více různých předmětů, se musíte s ostatními domluvit, kdo vezme který. A tady právě leží největší změna v designu; i když očividná, musím jí zmínit. Všechny dungeony jsou navržené tak, že pasti a hádanky v nich vycházejí z přítomnosti více hráčů a designérům rozhodně nápady nedocházely. Obdobně jsou na tom i nepřátelé, které musíte většinou likvidovat za koordinované kooperace. Jeden z prvních takových nás přinutil chytnout ho každý z jedné strany a tahat od sebe než mu praskla zbroj, ale to je jen začátek. U bossů jsme se museli snažit obdobně.

    Co nám ale kazilo požitek z hraní byly neustálé problémy se spojením. I když na tom samém místě a těch stejných konzolích jiné hry běhaly bez problému, Four Swords Anniversary Edition neustále vypadávalo. V tomhle ohledu je tedy asi lepší původní GBA verze s kabelovým spojením, protože díky pitomému systému ukládání jsme museli dungeony chodit pořád odznovu; naštěstí je částečná náhodnost udržuje znovuhratelné.

    Placená hra
    Obrázky (7)Videa (0)Upload
    Vaše hodnocení:

    Napsat reakci

    Bohužel kvůli spamu již nelze psát anonymní reakce. Prosím, zaregistrujte se!