Zabij 10 prasat

IRC kanál (chat) Minecraft server Twitter Facebook Steam skupina YouTube kanál RSS kanál
  • Herní série
  • Současná PC
  • Retro PC
  • MMO hry
  • Hry v prohlížeči
  • Mobilní zařízení
  • Sloupky
  • Vyhledávání
  • Všechny články
  • Takhle vypadá RH
    Takhle vypadá RH
    Všechny obrázky
  • 3DS a NDS
  • Současné konzole
  • Minulá generace
  • Game Boy
  • 32-bit konzole
  • 16-bit konzole
  • 8-bit konzole
  • Pro čtenáře
  • Shoutbox
  • The Keep (3DS)
    The Keep (3DS)
    Všechna videa
    EverQuest Next a Landmark - Nejočekávanější oznámený MMO titul

    EverQuest Next a Landmark - Nejočekávanější oznámený MMO titul

    Lidé za MMO titulem EverQuest oznámili před dvěma dny v Las Vegas, že Sony Online Entertainment nedělá jednu, ale dvě EverQuest hry. A my jako hráči můžeme pomoct jednu z nich tvořit.

    Oznámen byl titul EverQuest Next, nový free-to-play MMO titul, se odehrává v nespecikovaném čase a víceméně restartuje celé EverQuest Lore odznovu. Vypadá to na velmi odlišnou EverQuest hru.

    Překvapením je oznámení EverQuest Next Landmarku, free-to-play MMO titulu, který zakládá na svobodě tvoření prostředí a ukazuje spoustu z nástrojů které budou v EverQuest Next. Vydání hry je oznámeno v zimě tohoto roku.Landmark je něco jako minecraftování EverQ‪uestu.

    Vedoucí vývoje David Georgeson mluvil o tom, že se snažili přijít na to co je na kvalitním MMO a vytvořit úplně nový originální titul, velice odlišný od klasických MMO.

    Část EQ Next je ale nezměněná a jako její předchůdce, bude to MMORPG z pohledu třetí osoby, děj se bude odehrávat na Norrathu a bude hratelných spoustu ras a classů.

    MultiClass System !

    Gerogeson mluvil o změnách i v jádru hry. Chtěli přijít na něco nového, než klasický Dungeons and Dragons styl, kdy hráč dostane jedno povolání, které se možná potom změní na jiné, jednou nebo dvakrát.

    V EQ Next to bude tak, že hráč začne s jedním z asi sedmi startovních classů jako warrior, wizard nebo rogue a postupně bude získávat možnosti naučit se více než 40 classů - Podle všeho to vypadá podobně jako systém classů ve Final Fantasy XIV, kdy si můžete classy přepínat kdykoliv mimo boj.

    Zajímavá je ale možnost mixovat skilly různých classů a vytvořit si hybrid class - Backstabujícího wizarda například.

    Každý class bude mít dvě zbraně.

    Hráči budou mít k dispozici vždy maximálně 8 skillů - 4 od svého classu a 4 od svých zbraní. Zdá se to jak odobrý počet pro gamepad, ale nebylo to prý cílem a žádná konzolová verze zatím nebyla oznámena.

    Celé je to zaměřeno tak, aby se hráč nemusel tolik věnovat hotbaru a více sledoval akci ve hře.

    Každá věc ve hře může být zničena (teoreticky)!

    Celý svět je postavený z voxelů, z kousků, jako Minecraft. Doslova se dá zničit cokoliv kdykoliv.

    Ale autoři nás nenechají všechno zničit - Například hráčské město nepůjde ničit hráči, ale může jít zničit monstry.

    Gerogeson mluvil o pár možných věcech - Earth wizardi stavící stěny přes které musí monstra prorazit nebo je obejít, díry vyvolané v zemi kam příšery spadnou, monstra zanechávající kráterové stopy...

    Hra se neodehrává jen na povrchu ale taky pod ním, kde hráči můžou objevovat generované jeskyně a dungeony, nebo si vykopat své vlastní.

    Tvůrci hry srovnali a zorganizovali 10 000 let archeologického lore pro časovou osu EQ Next.

    Mají systém, který umí generovat ztracená města, naleziště pod zeminou, ztracené stavby apod.

    Také budou občasná zemětřesení, která budou měnit terén v oblastech, takže hráči budou moci objevovat nové a nové věci.

    A ano, lidé si můžou doslova vykopat své vlastní tunely. Přesně jako v Minecraftu.

    Norrath bude navždy změněn

    Tým EQ Next chce, aby z jejich světa šel pocit, že vše má svoje následky. Představují systém "Rallying Calls", který vytváří velké veřejné questy které doslova mění svět.

    Podle Georgesona Rallying Calls můžou zabrat týdny a měsíce do dokončení. Dal příklad, založení stanového městečka, procházení lesů, plnění questů, ne klasické jdi a zabij 10 prasat, ale že člověk prostě vidí lidi, tak jim začne pomáhat, což vede ke změnám chování příšer, změnám v okolí a prostředí a vše se přitom vyvíjí dynamicky a nejlépe přirozeně.

    Až se někdo zeptá, jaká byla hra při spuštění, hráč řekne "To bylo před občanskou válkou. A to bylo před tím než zaútočili draci." A všemožné věci kterých se může hráč zúčastnit - Je možné použít Chronomancera, jít zpátky a znovu to zažít - ale to už není svět tak jaký je v přítomnosti.

    Chytrý Svět

    Georgeson dále řekl, že ve hře se nebudou monstra spawnovat na bodě X,Y,Z, ale EQ Next například přidá Orky do světa,

    ti se pak budou snažit inteligentně najít místo kde by mohli založit osadu, podle toho co kolem sebe najdou.

    Například si můžou hledat nějaký okraj světa, kde nejsou žádný guardi a jen občas kolem projde nějaký hráč.

    Georgeson řekl že tento AI systém bude aplikován k různým nehratelným rasám a živočichům ve hře.

    A také... Parkour !

    Postavy můžou rychle běhat, skákat, double-jumpovat, lézt po stěnách atp - Podobné věci jako v Assassin's Creed.

    Tvrůci říkají, že by chtěli dynamické heorické fantasy, s fluidní akrobatikou.

    Mě osobně to podle videa silně připomíná Blade and Soul.

    Co je vůbec ten EQ Next Landmark ?

    Než bude venku EverQuest Next - Bude vydán EverQuest Landmark - To jest nástroje tvůrců pro EverQuest Next transformované do herní aplikace, s odznaky a achievementy.

    Bude se jednat o MMO platformu, kde hráči dostanou batoh, toolkit a vlajku, s kterou si budou moct označit místo.

    Na tomto místě pak budou moci stavět cokoliv se jim zlíbí. Místo jim také nemůže vzít jiný hráč. Bude možné získávat více vlajek.

    Landmark umožní hráčům přístup ke všem tvůrčím nástrojům světa pomocí kterých budou moci stavět jako v Minecraftu.

    Nástroje obsahují různé voxelové kurzory, rotaci ve třech rozměrech, kopírování a vložení, "Zpět", vyhlazování, brushe.

    Prakticky prý bude jednoduché udělat to tak, že nebudou kostky vidět.

    Hráči budou moci najít návody (recepty) a suroviny. Můžou si dekorovat své domečky. Můžou stavět v Co-Opu.

    Hráči budou moci prodávat své vytvořené práce Sony Online Entertainment Player Studiu.

    Také, pokud hráč například postaví věž a prodá ji a jiný hráč postaví hrad kde umístí tuto věž, hráč který postavil věž získá profit z hráče který si věž koupil a postavil na hrad + část výdělku z každého prodaného hradu.

    SOE bude dělat soutěže o nejlepší vývory, kde budou hráči hlasovat o kvalitě výtvorů a ty nejlepší budou umístěny přímo do EverQuest Next.

    Podpora Landmarku bude i po vypuštění hlavního titulu EverQuest Next. Landmark nebude mít aspoň zezačátku žádný combat.

    Zatím sme slyšeli ambiciózní plány, uvidíme jak to bude v praxi a časem. Jak to bude se servery a tisíci hráči online.

    Ale osobně mám radost že se někdo snaží o něco dost možná přelomového na titulu online her.

    "EverQuest má 15cté narozeniny," Řekl Georgeson. "Chceme budovat dalších 15 let."

    Obrázky (1)Videa (2)Upload

    Napsat reakci

    Bohužel kvůli spamu již nelze psát anonymní reakce. Prosím, zaregistrujte se!